Water-zwemmen-spetters

Water, ik heb er wel iets mee. Misschien omdat ik geboren ben onder het sterrenbeeld Vissen. Ik vind ook kleuren die met water te maken hebben, erg mooi.
Bij Dutch Card Lovers, hebben ze als uitdaging water de onderstaande foto komt er vandaan.
Het zegt al genoeg,je kan er heel veel kanten mee op, ik heb gekozen voor het blokje van Fancy Pants met heel veel zee-water-zon thema's. Het blokje heet Down by the shore. Als basis  heb ik hardblauwe cardstock gepakt, dan komt een lichtblauwe kleur uit het blokje, de volgende laag is papier met visjes, in  het midden loopt een baan,en dat papier is net als golvend water,verder heb ik de zeedieren uit het blokje gestanst uit een cirkel, het hartjes papier komt ook uit het blokje. Het papier van de letters is heel donkerblauw papier ook uit het blokje, ik heb dit geembost met allemaal dotjes en daarna er heel af en toe met witte inkt overheen geveegd,om  het idee van water te creeren. Als laatste zijn zilverkleurige Sequins erop geplakt,om de bubbels weer te geven. 
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en bedankt voor je bezoekje. 


Reacties

  1. ☺☺☺ En nu maar hopen dat dit MOOIE kaartje niet nat wordt Ingrid ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn sterrenbeeld is ook vissen en hou ook van water en de kleueren en alles wat er bij hoort!
    Leuk is je kaartje en dat papier is er idd perfect voor! Leuk gedaan en fijn dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Leuk die octopusjes en het is zeker leuk papier voor een waterkaart. Ook de letters passen er perfect bij.
    Ik ben een stier en toch ook gek op water, zee en alles wat daarin leeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergeet ik nog.. Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en grappig kaartje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve creatie is dit weer en zo leuke afbeeldigen die je hebt gebruikt! En van die vrolijke kleurtjes, ik vind hem helemaal super!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Ingrid, tof hoe je die letters hebt gemaakt, geeft een leuk effect!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke water kaart!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Ingrid, ziet er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk papier voor deze waterkaart. Leuk dat jemeedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, perfect voor het water thema!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.