Schudkaart volgens schets

Vandaag zo maar weer een babykaartje van mijn hamd, niet dat ik er zelf nodig heb, maar voor de voorraad is het altijd makkelijk, deze keer is het een schudkaart geworden. Het papier is van Eline's dollshouse en van Hello Sweet Baby, de stempel afbeelding is ook van Eline, de bloemetjes van Marianne Design, ik heb in plaats van muisjes in de schudkaart, houten bloemetjes en hartjes gedaan. Sorry de muisjes ontbreken in mijn kast! Om het uitstekende gedeelte heb ik touw gedaan met daaraan een bedel. En nog wat houten hartjes bovenin.


Hieronder volgt de schets. 



Een fijne dag gewenst! 

Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    deze meisjes babykaart is helemaal schattig zeg! Leuk met dat schudgedeelte! En in de voorraad zeker handig! Geniet van de mooie dag, want het wordt weer een zomerse!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerjanne, ik zit vandaag in Den Bosch ik ga naar de beurs, het zal er zeker warm zijn, ik ga lekker kijken en shoppen natuurlijk! Jij ook een fijne dag!

      Verwijderen
  2. Wat een schatje is dit weer. Je kaart is schitterend afgewerkt, ik vind het een genot om naar te kijken!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schudkaart. Blijft leuk om te maken.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje! Enne ik vind die bloemetjes net zo leuk als muisjes...
    Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd makkelijk zo'n lief babykaartje op voorraad. Leuk dat schudgedeelte met houten bloempjes.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje zeg, helemaal leuk, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schatje Ingrid, heel leuk geworden!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een moppie!!! Zo schattig dat plaatje en erg origineel de bloemetjes en hartje er in!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je kaartje supermooi Ingrid, ik vind hem zo lief, het is echt een toppertje.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.