Recept

Ik wil Nathalie, welkom heten als volger op mijn blog.
Tja bij recept waar denk je dan aan? Koken, eten, ik heb genoeg lekkere recepten, en ik hou ook van koken, gelukkig dat ik in het zuiden van het land woon want ik ben een echt Bourgondiër, niets zo leuk als eten en een lekker wijntje erbij. En ik lust ook nog heel veel, dingen! 
In eerste instantie wou ik ook een kook recept kaart maken, maar na veel denken heb ik dit niet gedaan, ik ben begonnen aan een recept voor een mooie hortensia, mijn favoriete bloem in de tuin. Wat heb je allemaal nodig om uiteindelijk een mooie bos te krijgen, daar gaat het bij een recept toch om, iets moet tot een uiteindelijk resultaat leiden! 
Nou ja ik weet niet of het voldoet aan de opdracht, maar ik zie het wel. 

Papier is van Kaiserkraft, en gaat een beetje over planten en bomen. Basis is een bruine kaart, de gescheurde randjes zijn een mal van Marianne Design, hortensia stempel is van Different Colors, in gekleurd met Spectrum Noir Markers. De tekst is van Wikipedia. 
Fijne dag. 


Reacties

  1. Hoi Ingrid, ik zit wel niet in de jury hoor, maar ik vind het een zeer origineel recept!! Het zijn idd prachtige bloemen, en je kaartje evenzo!!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Originele leuke uitwerking! Heel erg leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje, prachtig gemaakt.Een erg beeldschoon plaatje, gewoon perfect!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee, dat recept! Het is niet iets waar je meteen aan denkt bij het oord recept, maar het is heel origineel en de uitwerking heel schattig. Mooie stempel ook!

    Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk bedacht én gemaakt. Super! En met het recept ben ik helemaal blij. Ik heb de bloemen van vorig jaar er nog inzitten. En toch bloeien ze. Maar nu weet ik waar ik snoeien moet.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid
    Dat heb je heel leuk bedacht .
    en prachtig gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat origineel Ingrid, super leuk gedaan en wie houdt er nu niet van deze struik aller struiken??? Eindelijk krijg ik wat variatie in de kleur want alles was roze en nu met een paar roestige dingen in de grond gaat het van heel lichtblauw naar paarsachtig, met roze en fuchsia....zoooooo mooi!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,

    Leuk, om iets anders te verzinnen van recept.

    Prachtige kaart ook.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Ingrid en heel origineel dit recept!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een originele uitvoering van de challenge. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt en fijn dat je met de Cards & Scrap Challengeblog meedoet.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.