Jarig - Holland

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met papier wat ik al lang heb liggen, en weer eens voor de dag heb gehaald, ik ben helemaal weg van rood-wit-blauw, en vooral als er stippen in verwerkt zijn. Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik hier een tweede blokje van heb gekocht omdat ik het jammer vond dat het eerste bijna op was. Ik heb al eens eerder geschreven dat als ik moeilijk afscheid kan nemen van papier ik vaker een tweede blokje koop. Tot zover mijn tics en afwijking ;-))
Bij de nederlandse kaarten uitdaging kun je mee doen volgens een schets, ik vind het wel leuk om in een hollands thema te werken. Je mag de schets niet draaien moet hem letterlijk over nemen, en je kaart moet voorzien zijn van een nederlandse tekst. 
Het kaartje spreekt voor zich, het papier is Dutch- van Marianne Design. 
Jullie zien eerst de schets en dan mijn uitwerking. 



Ik wil Ira welkom heten op mijn blog, leuk dat je ook mijn volger bent geworden Ira. 
Fijne dag. 


Reacties

  1. Dat papier is ook enig dus ik begrijp heel goed dat je er meer van hebt gekocht, leuke kaart ook Ingrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa super kaart ik vind M D ook altijd zo leuk! Top...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt met de schets.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hollands kaartje, mooi uitgewerkt.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,

    Prachtige kaart. Mooie kleuren combinatie gebruikt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is schitterend Ingrid, een pracht van een kaart, helemaal super.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje Ingrid en lEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gweldig zo super hollands verjaardagskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo herkenbaar van dat papier!! Het zal maar eens op zijn en niet meer te koop... ;).
    Mooi kaartje! Ook ik hou van stipjes en de huisjes zijn ook super!

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.