Home

Ik wil Malika welkom heten op mijn blog, jopelijk kun je hier ideetjes en inspiratie op doen.
Ik heb op de beurs vorige week vrijdag het papier van Marianne Design gekocht, met de hartjes creatable met stempel. Ik vind vooral de kleuren van het blokje- wit, grijs,blauw-groen, en paars,wit heel erg mooi, en vooral door het stoere effect van de planken spreekt het me erg aan!
Ik wil nog graag mee doen met de lftchallenge, het kan nog net. 
Dit is de kaart die gelift moet worden. 



Ze heeft een zakje met bloemen zaadjes erin gedaan, je kan er natuurlijk van alles instoppen. Ik heb gekozen voor een tag, waar je nog een persoonlijke boodschap op kan zetten, hij is groot genoeg. 



De basis van de kaart is mooie cardstock, die ik bij Oma Dee heb gekocht maar ik weet de kleur niet meer. Voorop is het woord liefde uit dessinpapier gesneden, het hart is de stans die erbij hoort met ook de stempel home erop. 
Het label heeft ook het hart, maar dan andersom, dus ik heb het hart uit een groot stuk papier gestanst en toen het papier opgeplakt, en daarin de stempel love, die er ook bij zit, inkt is versa magic- sea breeze. Er zit een sleutelbedeltje aan het label. Verder is de kaart dicht gemaakt met touw, en in plaats van de bloemen uit het voorbeeld heb ik twee kleine hartjes gestanst uit het papier. 
Deze kaart doet mee bij: liftchallenge - #challenge-48

Bedankt voor jullie bezoekje en reacties! 





Reacties

  1. heey ingrid,

    een prachtige hoesje met labelkaart is het geworden!!! mooi dat blauw verweerde papier en leuke details heb je aan je kaart toegevoegd.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan, die challenge is zo leuk, ik kom er helaas niet meer aan toe. Groetjes, nelleken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Dat papier alleen al, en dan in combinatie met het hart. Tof gedaan! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi gedaan Ingrid, het is een leuk geheel! Bedankt voro het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Het vormt inderdaad 1 geheel en ik vind het sleuteltje superlief!
    Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,

    Wauw, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik vind die super en de kleuren zijn geweldig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent zeker nog niet te laat! Heel gaaf vind ik jouw ietsje stoere uitwerking! dank je wel voor het meedoen, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitwerking van de liftkaart, prachtige kleuren, beetje stoer ook!

    Fijne weekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Ingrid,
    wat een mooie lift! Heel anders, maar ik vind hem wel stoer! Prachtig papier heb je gebruikt en het ziet er gewoon tof uit!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Ingrid, supermooi gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige lift Ingrid! En de verfsaaltjes op de kaart erboven, super bedacht, ga ik onthouden.
    Erg he al die jaren een huilend kind naar school brengen, elke keer breekt je hart... Op hoop van zege, gaan we vol goede moed de nieuwe schoolweek tegemoet! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel stoer gelift Ingrid, fantastische kleuren heb je gebruikt zeg! Mooi met dat sloophout-effect! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met deze pra htige winnende kaart! Goed begin van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige lift. En gefeliciteerd met het winnen van deze challenge.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je prijs, ben ook maar volger geworden want ik heb veel leuke ideeën gezien.
    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.