Christmas in.....

Het is weer donderdag vandaag, dus tijd voor een kerstkaartje. Ik probeer om iedere week een ander soort kaartje te maken, van de  meeste kaarten heb ik er tot nu toe twee gemaakt, om toch straks op het einde voldoende kaarten te hebben.
Vorig jaar was ik helemaal weg van de uiltjes van Eliine, en ik maak er dit jjaar zeker weer met de uiltjes. Dit rendiertje heb ik al een paar jaar, maar nog nooit gebruikt, ik heb namelijk geen kleur stiften voor rendiertjes, ik heb alleen huidkleur en groen, dus erg ver kom je niet, daarom maar paperpiercen bedacht ik me ineens, en zo is het rendiertje toch op mijn kaart terecht gekomen. Het papier is van Eline's Winterhuis en warm winterwishes, de tekst is van vintage christmas ook van Eline. Het rendiertje is van de Action, het twintouwtje en belletje maken het af. 
Deze kaart  doet mee bij Yvonne- 52 weeks of......
Leuk dat jullie hier weer langs komen. Fijne dag!








Reacties

  1. Deze is ook super leuk Ingrid.
    Ik ben bijna klaar met de uilenkaartjes en dan begint het inkleurwerk en de uitgebreidere kaarten dus nog genoeg te doen tot december!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart Ingrid.

    groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, het rendiertje is erg schattig.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Prachtige kaart. Super mooi. Rendiertje is heel schattig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat je weer meedoet!! Mooi kaartje heb je gemaakt!!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel LEUK kerstkaartje Ingrid met het rendier.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit rendiertje net zo leuk als het uiltje, wat een schatje. Mooie kerstkaart!!

    Groetjes,
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt. Ik heb dat rendiertje ook en ik heb h'm ook nog nooit gebruikt.
    Wel een keer gestempeld en ingekleurd met potlood, maar verder niet gebruikt.
    Dit is een leuk idee zo.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.