Christmas in...

Donderdag is tijd voor een kerstkaartje. Hebben jullie dat ook wel eens dat je een foto of afbeelding ziet en meteen inspiratie hebt? Ik had dat bij deze foto, gezien op facebook bij een woonwinkel.
Nu denk je natuurlijk wat heeft dat met mijn kerstkaart te maken, nou heel veel!! Kijk maar, ik heb er drie gemaakt want ik werd helemaal enthousiast. 



Het is heel bijzonder groene hertenkopjes, maar het is echt kerst papier van de Action, het rondje is een groot vel kerstpapier jaren geleden eens gekocht bij de Aldi, en ja hoor wie wat bewaard die heeft ook wat ;-)) wat stempeltjes en touwtje en klaar! Waar halen jullie je inspiratie vandaan?? Overkomt jullie het ook wel eens? 
Gaan jullie mee kijken naar Yvonne voor nog meer kerstkaarten. 
Deze kaart doe mee bij Yvonne 52 weeks of......
Groetjes Ingrid 





Reacties

  1. Wat een bjoeties ! zo mooi aangekleed echt kanjers van creaties!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk met dat hert en de kleuren zijn echt mooi

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, die zijn leuk! Lekker strak en mooi ook 3 verschillende kaarten met dezelfde stijl. Heel mooi!
    Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, heel mooi dat groen met dat houtpapier. Waar koop jij dat houtpapier? Gr. Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mariëtte, ik heb geen speciaal blokje met alleen maar hout erop, dit blokje is toevallig van Simple Stories- I Heart Summer, toevallig ook met veel houtpapier erin, ik eb ee zwak voor houten planken op paper, het nieuwe Marianne Design papier Home, is ook met veel houtwerk erin, maar dat heb jij ook hé. Bedankt voor je reactie, groetjes Ingrid

      Verwijderen
  5. Drie prachtige kaarten. Heel mooi gedaan en bedacht.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze geweldig Ingrid, geweldige leuke kleur, die hertenkopjes en wat een fraai 'hout'papier! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaartjes Ingrid, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,

    Heel originele kerstkaarten. Ik vind die stuk voor stuk prachtig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk, dat is nog eens goede inspiratie!! Meteen 3 kaartjes :-) Leuk! En leuk dat je weer meedoet!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou zo snel gaat het bij mij niet echt, zie zo veel maar om er dan een eigen draai aan te geven is lang niet altijd eenvoudig maar jou is het hier meer dan prima gelukt Ingrid!!!!!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.