Christmas in.....

Het is weer donderdag dus weer tijd voor een kerstkaartje. 
Het idee zag ik op Pinterest. Het papier is een groot dubbelzijdig scrapvel van Maja Design, de ene kant is mooi bruin papier en de achterkant is vooral met tekeningen en tekst (wel in het zweeds natuurlijk). Ik heb beide zijde gebruikt, ook heb ik cremeachtig papier geëmbost hier zit een klein glittertje in. Hier ook de tekst op gestempelt, de hoekjes kreeg ik eens bij een bestelling, deze heb ik voorzien van pareltjes van de Action. 
Deze kaart doe mee bij Yvonne -52 weeks off........

Verder wil ik: Monique van knutsels en kadootjes en de Hobby droom welkom heten op mijn blog leuk dat jullie volger zijn geworden, ik wil jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige twee kaartjes, erg leuk om te lezen. 
Fijne dag. 


Reacties

  1. Hoi Ingrid,

    Supermooi kaartje. Het papiertje is ook heel tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is echt leuk joh !! prachtige hoekjes, leuk plaatje en erg mooi afgewerkt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig papier en je hebt er en prachtige kaart van gemaakt. Dat Zweeds vind ik wel wat hebben. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Ingrid en heel mooi samengesteld.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje en mooie kleurtjes!! Leuk dat je weer meedoet deze week!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kerstkaartje Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi ingrid,
    wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt!
    Ik was net iets te laat, maar heb toch mijn kerstkaart maar op het blog gezet.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Er zit een leuke sfeer in. Leuk hè, die pareltjes van de Action.

    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.