Cas kaart - tag it.....

Vandaag heb ik weer een Cas-kaartje voor jullie. Ik krijg vaak de vraag naar blanco kaarten dus kaarten zonder tekst, ik heb er laatst een paar gemaakt, maar die zijn al weer weg.
Deze keer is  de uitdaging bij Cas on Sunday om een tag te maken, of een tag op je kaart te maken. Ik heb voor dat laatste gekozen. Ik heb wit papier geembost, de witte tag heb ik met de hand gesneden, een vormpje van kraft, daarop een kleine witte dolies, en twee keer de vlinder gestanst, een keer in wit en de ander in dot papier, plakpareltjes maken het af. De dolies en de vlinder zijn van Mft.
Deze kaart doet mee met: Cas on Sunday- challenge#14- tag it
Verder wil ik Wilma welkom heten op mijn blog als volger, leuk dat je mij hebt gevonden.
Fijne dag.

Reacties

  1. Heel mooi! Ben altijd fan van wit en kraft. Leuk ook de pareltjes op de vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh prachtig hoor wit op kraft lekker strak!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje wit en kraft is altijd mooi :)

    Een fijn weekend!
    Lieve groetjes, het ZieZo Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi

    Altijd erg leuk zo,n cas kaartje
    Labeltje zo heb je ook erg leuk gedaan .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg LEUK Ingrid die tag zo op het kaartje. De geëmboste achtergrond is SUPER duidelijk.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje!!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie CAS kaart Ingrid, mooi de geëmboste achtergrond!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart weer Inrid, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,
    wat een enig kaartje heb je gemaakt met die tag. Mooi CAS en het witte met kraft gecombineerd is super.
    Je kaart van gisteren had ik nog niet gezien. Ook al zo'n plaatje! je gaat goed!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super!!!! Helemaal mijn kleurtjes (zijn het eigenlijk wel echte kleuren???), ik hou erg van de combi wit/kraft. En alhoewel ikzelf vaak een beetje boelig werk, hou ik ook van een goeie cas kaart, en dat is deze!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is fabulous! I love the layers of kraft and white...just gorgeous :) Thank you for joining us at CAS on Sunday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow, this is gorgeous...luv the texture...hope you have a wonderful weekend!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gedaan hoor ja kraft en wit is altijd een mooie combinatie. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk met al die laagjes. Prachtige kleurencombinatie ook! Fijn dat je meedoet met de CAS on Sunday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.