Cas kaart - build a card kit

De afgelopen twee dagen heb ik weer erg van het weer genoten, moet ik zeggen.
Ik heb weer een cas-kaart gemaakt om  te laten zien, het thema bij crazy for cas: vakantie/holidays, ik ben weer aan de slag gegaan met het papier uit de kit, I Heart Summer- Simple Stories, als basis heb het oranje papier gepakt uit de kit, voor een zomers effect. Dessinpapier met daarop allerlei definities over vakantie/zomer, deze heb ik uit gestanst uit een mal van MD, bingo kaartje met summer komt ook uit het blokje, het labeltje ook deze is met tape vast gezet. De tekst stempel is van MME- up and away... ook uit de kit, en nog enkele enamel dots ook van MME maken het af, en geven ook een beetje het zomerse spetter effect. 
Ik ben helaas bijjna door mijn blokje heen, dus ik zal jullie niet vaak meer gaan lastig vallen met het papier, geniet nog van deze mooie zomeravond, en fijn dat jullie weer hier langs zijjn geweest.
Deze kaart doet mee bij: crazy for cas - challenge#24 - vakantie/holidays


Reacties

  1. Wat een leuke, vrolijke vakantie kaart heb je gemaakt!! Die papier kit moet wel erg leuk zijn, want de papiertjes etc zijn errrug leuk!
    Je vorige kaartje met al die rechthoekjes vind ik ook erg mooi!
    Fijne zondag nog, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enige dingen weer op je kaart Ingrid, leuke kleurtjes ook!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een toppertje! En zo'n zomers kaartje is wel heel toepasselijk nu! I Heart Summer Too!!!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fleurig en zomers kaartje. Past goed bij de huidige temperaturen. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,

    Wat een superleuke kaart. Heel mooi.

    Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje weer Ingrid, tof gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er stoer en toch fris en fruitig uit door die mooie kleuren, weer een superleuk kaartje Ingrid! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke zomerse kaart. Mooie zomerse kleurtjes.
    Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke zomerkaart zeg, perfect voor het thema vakantie. Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke vrolijke kaart hoor en bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fleurig kaartje is dit. Geweldig. Zo anders als wat ik maak. Dat is erg leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk kaartje! Geeft een zomers gevoel door de kleurtjes die je hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.