Babykaartje-blauw

Bij het woord blauw moet ik meteen denken aan jongenskaartjes, geboorten kaartjes. Ik heb deze keer voor de Marianne Design Challengeblog, een geboortekaartje gemaakt. Ik heb de babystempel gebruikt het is een oudje maar ik heb hem nog niet zo lang, gekleurd met spectrum noir markers, en gepaper pieced met papier van Eline's winterhuis, zomerhuis, als achtergrond de stansjes met het gescheurde randje gebruikt die bij de baby serie horen, de tekstestempel is een oudje van Eline ook van een babyserie, bloemetjeslint is van MD, twee tapejes zijn volgens mij van de Wibra, twintouw en een bedeltje maken het af.

Fijne dag. 

Reacties

  1. Wat een leukerd Ingrid!!
    Ook ik denk bij blauw heel snel aan mannen/jongenskaartjes........gek toch eigenlijk??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is echt af, geweldig leuk gedaan! Groetjes, nellek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi baby kaartje. Ook de wat oudere plaatjes en stempels van Eline blijven leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje in blauwtinten heb je gemaakt Ingrid.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid, wat een dotje van een kaart! en je hebt het stempeltje afdrukje mooie kleertjes aan gegeven!! Super gedaan. Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een schattig kaartje en de deze afdrukjes blijven mijn favoriet voor baby kaartjes.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid, wat een schatje is dit weer!
    Heel mooi gemaakt. Het afdrukje is erg schattig en de kleuren blauw combineren geweldig met elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig babykaartje Ingrid
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een lieffie Ingrid! Mooi ge-paper-pieced zeg (jemig wat een woord, bestaat volgens mij niet eens, ha ha ha, maar je weet wat ik bedoel ;-) En zulke leuke stempels ook! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Ingrid, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi

    Wat een super mooie baby kaart heb je weer gemaakt .
    Stempeltje is ook erg leuk gedaan zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel LIEF babykaartje Ingrid.
    Enneh.....blauw hoort bij.....dit kaartje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig babykaartje Ingrid, erg mooi met die stempel van Eline! En oud of nieuw, het blijft toch even leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superlief. Ook al is deze stempel oud, hij blijft leuk met alle nieuwe materialen.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje, altijd leuk zo'n kaartje te maken en ontvangen.
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kaartje in blauwtinten! Leuke kleertjes heeft het baby'tje aangekregen!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk kaartje! En oude stempeltjes maakt toch niets uit? Ik gebruik ze ook hoor, ze blijven mooi en lief. Leuk ook met dat washitape!
    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi lief kaartje is het geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gemaakt in blauwtinten, Ingrid erg leuk.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.