Boys-1

Ik zag deze week de nieuwe challenge voorbij komen bij de Creatieve Zebra met als opdracht: maak een leuke kinderkaart. Ik vind dit wel een leuke uitdaging om te doen, ik heb zelf niet veel kinderkaarten meer nodig, maar voor mijn voorraad is het altijd leuk om te maken. Ik heb laatst papier van echo park gekocht, en dit is echt jongens papier, met bolletjes, vliegtuigen, treintjes, vliegers, brandweer auto's, geweldig! Ik heb het verder ook stoer gehouden, door pijlen en touwtjes en sterretjes te gebruiken.
Ik heb dessinpapier op 10x10 uit gesneden en gemat op groen papier. Een cirkel, pijl, en sterren uit gestanst, deze zijn van MFT. Birthday op groen papier gestempelt met indigo blauw, ook boy is gestempelt met indigo blauw. Birthday is nog beïnkt met witte inkt voor een wazig effect, achter birthday zit een blauw strookje,dit heb ik ooit gewonnen. Knoopjes in de kleuren, voor een speels effect. En daarna nog twine touw, ik vind het wel een stoere kaart geworden! 
Wat vinden jullie? Een fijne dag nog, en gezellig dat je hier bent.
Deze kaart doet mee met: De creatieve zebra - challenge#23- maak een leuke kinderkaart

Reacties

  1. Als ik die kaart zie denk ik wat lekker stoer en fris. Meer is niet nodig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww De kleuren zijn prachtig zo bij elkaar! En het is een beeldschone kaart geworden zoals altijd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, dit papier heb ik ook, net als de pijltjes-stans (MFT fan, hè?!)
    Enig kaartje!!! Mooie frisse kleuren, sterren, knoopjes: altijd goed!

    Fijne dag,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere kaart is het geworden. Erg leuk gedaan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het altijd leuk om kinderkaarten te maken!
    Leuke kaart. Erg tof dat papier! Lekker stoer geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,

    Leuk papiertje idd. Heel tof kaartje heb je gemaakt. En ja, kinderkaarten zijn leuk om te maken, hé.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kinderkaartje heb je gemaakt Ingrid ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk kaartje heb je gemaakt! Ik denk dat een stoere jongen dit vast en zeker erg leuk vindt! Geen kinderachtig gedoe...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ingrid,
    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
    Ik dacht ga gelijk even een kijkje nemen en heb me ook bij jou aangemeld.
    Je hebt erg mooie kaarten op je blog staan.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en vrolijke jongenskaart!! Prachtige papiertjes zijn dit voor een jongenskaart.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een prachtige kinderkaart gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.